1. Грабнете потребителя още със заглавието. Изпозлвайте доказано ефективни словосъчетания: "Знаете ли, че", "БОНУС", "Безплатно", "Как да" и т.н.
2. Разкаже история за продукта си. Как е помогнал на Вас или на ваш близък. Накарайте потребителя да почувства сигурност в продуката, който предлагате.
3. Пишете възможно най-дълго. Използвайте данни на специалисти.
4. Слагайте снимка на продукта си. Изпозлвайте снимки на манекени облечени с костюми, бели манти и т.н. Създават чувство на качествен продукт.
5. Заедно със статистическите данни на продукта добавяйте и изречения каква ще е ползата за потребителя от тези данни. Примерно: "Съдържа витамин А, В, С. Те спомогат да поддържане на добрия тонус на организма. Изключително ефективни са за добавка при тежки физически натоварвания."
6. Оставете данни за контакт за обратна връзка с вас. Винаги отговаряйте на въпроси и помогайте на потребителя.
7. Показвайте колко доволни клиента от употребата му има този продукт!
Няма коментари:
Публикуване на коментар