Как се прави авто блог (autoblog) в blogger?! В 6 лесни стъпки!


1. Влизате в gmail.com и си направете регистрация.


2. Чрез регистрацията в gmail.com си направете и в blogger.com. От тук нататък следва приятната задача. Създаване на блог. Избирате си тема (предварително сте направили проучване*) и давате "Създаване на блог". Следват няколко лесни стъпки. След това кликата на "Настройки"
*Аз съм избрал тема: Iphone news. Предварително влезнах и за проверих ключови фрази и търсенето им в Google Webmaster Tools.


3. Сега трябва да пренасочите e-mail адреса си към блога ви. Това става след кликване на "Имейл и мобилно устройство".


4. Сега скролвате надолу докато стигнете "Опции за публикуване". Добавете името на мейла ви. Изберете една от 3-те отметки под него. Аз съм решил да е "Имейли да се публикуват незабавно". Скролнете още малко по-надолу и дайте "Запази".



5. Влизате в Google.com и пишете избраната от вас фраза. При мен е: "iphone news rss"


6. Влизам в някои от сайтовете и търся тази опция. Записвам се да получавам новини на мейла си. Така ежедневно, ежеседмично, ежемесечно на мейла ви ще пристигат новини от този сайт. А от него вие ще ги публикувате на вашия блог.

Видео

Няма коментари:

Публикуване на коментар